woensdag 30 maart 2016

Slaappopje



Een tijdje geleden heb ik voor een pasgeboren meisje een slaappopje gemaakt. Voor het maken van dit slaappopje heb ik als basis gebruik gemaakt van twee patronen. Deze zijn hier te vinden:

- http://www.lanasyovillos.com/en/amigurumis/sleepyhead

- http://silscorner.blogspot.nl/p/patroon-mr-sleepy.html

Ik heb zelf een aantal aanpassingen gedaan:
  • Ik heb de armen langer gemaakt, zodat een kindje het popje heerlijk aan de bungelarmen mee kan nemen. Tevens heb ik de armen niet helemaal gevuld, maar alleen het uiteinde.

  • Verder heb ik het mutsje langer gemaakt. Hier heb ik het patroon van Sil's Corner voor gebruikt, maar dan zonder het bolletje op het uiteinde.
Ik heb jullie een uitgeschreven patroon beloofd, maar gezien het feit er twee mensen ontzettend veel werk van beide, bovenstaande patronen hebben gehad, voelde dat niet goed. Ik hoop met de beschreven aanpassingen dat jullie er zo uit komen. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat! Veel haakplezier!

Groetjes, Leonie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten